3 ważne powody, dla których warto reklamować się w PoradnikOgrodniczy.pl

Uzyskasz Dostęp Do Użytkowników
Aż 7 Witryn o Tematyce Ogrodniczej,
w Tym PoradnikOgrodniczy.pl
Oznacza To Miesięcznie
Ponad Ćwierć Miliona Użytkowników
i Milion Odsłon
Nasze 7-letnie Doświadczenie w Realizowaniu Kampanii Reklamowych Dla Firm z Branży Ogrodniczej To Gwarancja Skuteczności Reklamy Twojej Firmy

Dla kogo pracowaliśmy?

Realizowaliśmy duże kampanie dla potentatów w branży ogrodniczej oraz dla małych firm, które dzięki nam z impetem wprowadziły swoje produkty/usługi na rynek.

Współpracowaliśmy bezpośrednio z naszymi klientami oraz za pośrednictwem agencji i domów mediowych.

Promowaliśmy takie firmy, marki i produkty, jak:

Nawozy/Środki Ochrony RoślinTarget, Hortico, Agrosimex, EkoDarPol, EKOR, Agromax, GreenOK
Innowacyjne produktyŻywa Grzybnia Mikoryzowa MYKOFLOR, HydroŻel, HydroBox
Markety BudowlaneLeroy Merlin, OBI
Drewno i Meble OgrodoweAndrewex Sp. z o.o., Meblobranie.pl, Ogrodosfera.pl
Sklepy InternetoweGadar.pl, Sadowniczy.pl, SwiatCebul.pl
Architektura KrajobrazuGordo Studio, Zielony Krajobraz
Książki, Czasopisma, PrasaWydawnictwo Szarotka, Wydawnictwo WAB, Medical Tribune Polska, Burda Publishing Polska, Polskapresse

Dostępne formy reklamy

  • Emisja Banerów Reklamowych
  • E-mail Marketing (lista 50 tys. adresów e-mail, zadbana, aktualna, wysoki CTR)
  • Artykuły Sponsorowane/Advertoriale
  • Konkursy i Testy Produktów Na Forum Ogrodniczym

Kontakt

Aby otrzymać więcej informacji oraz cennik reklam, napisz do nas na e-mail lub zadzwoń pod nr tel. 500 737 011

Jak dotrzeć do 100 tys. potencjalnych klientów, oszczędzając 90% kwoty przeznaczonej na reklamę?

Artykuł sponsorowany to najlepsza forma reklamowa dla firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę i PR. My pomożemy zrealizować Ci kampanię opartą o artykuły sponsorowane 12 razy taniej, niż gdybyś umieszczał je w prasie tradycyjnej.

Jeżeli szukasz najskuteczniejszej formy reklamy dla Twojej firmy, a przy tym dysponujesz niewielkim budżetem na reklamę w internecie, koniecznie przeczytaj ten raport.

Autorem raportu jest
Rafał Okułowicz,
wydawca PoradnikOgrodniczy.pl
Od 10 lat redaguje treści poradnikowe, docierające do posiadaczy ogrodów i miłośników uprawy roślin. Przygotował i zrealizował kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z branży ogrodniczej.

Na jakich formach reklamy w internecie możesz dużo stracić ?

Nie trzeba wielkiej wiedzy o marketingu internetowym aby zauważyć, że strony internetowe są przeładowane treściami reklamowymi. Wszędzie wyświetlają się nachalne banery reklamowe i reklamy przesłaniające treść stron (które na dodatek złego nieraz ciężko wyłączyć). Nasze skrzynki e-mail są zasypywane ogromną ilością spamu. Trudno się dziwić, że ludzie po prostu omijają tego typu reklamy, chcąc za wszelką cenę od nich uciec. To powoduje, że te typowe formy reklam w internecie są wyjątkowo mało skuteczne.

Jeżeli próbowałeś już kiedyś wykupić emisję banerów reklamowych na jakimś internetowym portalu ogrodniczym lub zlecić wysyłkę mailingu, to zapewne przekonałeś się, że to po prostu wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Oczywiście w/w formy reklamy są z powodzeniem stosowane przez potentatów branżowych i wielkie korporacje. Dysponując ogromnymi kwotami pieniędzy są w stanie po prostu zalać rynek swoimi reklamami, tak aby ich logo i produkty były widoczne na każdym kroku. W ten sposób wdzierają się w świadomość klientów.

Mając jednak okrojony budżet na reklamę stajesz przed wyzwaniem pokonania tych gigantów i osiągnięcia swoich celów sprzedażowych, inwestując w to niewielkie pieniądze. Aby to zrealizować, musisz wybrać najbardziej skuteczną i niedocenianą przez Twoich konkurentów formę reklamy w internecie.

Jaka forma reklamy w internecie jest najbardziej skuteczna dla mniejszych firm z branży ogrodniczej?

Uciekając przed nachalnymi banerami, przesłaniającymi treść stron i spamowymi mailami, czytelnicy stron internetowych jednocześnie poszukują sprawdzonych rozwiązań i porad ekspertów z różnych dziedzin. Chcą się dowiedzieć w jaki sposób mogą rozwiązać określony problem, przed którym stoją danego dnia. W przypadku osób zainteresowanych ogrodnictwem lub posiadających ogrody, może to być poszukiwanie sposobu na zwalczenie szkodników w ogrodzie, znalezienie właściwego sposobu nawożenia roślin, znalezienie inspiracji jak ciekawie zaaranżować nowo urządzany fragment działki lub rozwiązanie dowolnego innego problemu związanego z pielęgnacją lub urządzaniem ogrodu.

I tu właśnie można im podpowiedzieć to rozwiązanie, dyskretnie polecając przy tym Twoje produkty lub usługi jako coś, co rozwiąże ich problemy. Innymi słowy, można łatwo przekonać te osoby, że Twoje produkty lub usługi są im niezbędne i w ten sposób zachęcić ich do zakupu. Taką informację najłatwiej przekazać w formie artykułu sponsorowanego na stronie/portalu o charakterze poradnikowym, takim jak PoradnikOgrodniczy.pl

Dlaczego warto wybrać artykuł sponsorowany i co on zmieni w podejściu klientów do Twojej firmy?

Artykuł sponsorowany to wiarygodny tekst o określonej tematyce, zawierający interesujące treści, które rozbudzą w czytelniku chęć wykonania konkretnej czynności (np. zakupu Twojego produktu) lub zdobycia większej ilości informacji na temat poruszonego zagadnienia (przejście na Twoją stronę www). Może mieć formę recenzji, felietonu, wywiadu lub np. reportażu. Będzie zawierał także dokładny opis i informacje o Twoim produkcie lub wykonywanej przez Ciebie usłudze, dane adresowe Twojej firmy i link do strony www, tak aby czytelnik w łatwy sposób powiązał Ciebie, Twój produkt lub Twoją firmę z praktycznymi informacjami i rozwiązaniami problemu, które właśnie udało mu się uzyskać.

Dzięki temu artykuł sponsorowany:

  • Zwiększy zainteresowanie Twoim produktem lub usługą
  • Uwiarygodni potrzebę posiadania Twojego produktu lub skorzystania z Twojej usługi
  • Sprawi, że Twoje produkty lub usługi staną się znane wśród posiadaczy ogrodów i osób zainteresowanych uprawą roślin
  • Pomoże wykreować Twoją firmę lub Ciebie jako eksperta, specjalistę w danej dziedzinie
  • Będzie źródłem dodatkowego ruchu kierowanego na Twoją stronę www

Te wszystkie zalety sprawiają, że...

Artykuł sponsorowany to najlepsza forma reklamowa dla firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę i PR.

Jak zrealizować kampanię opartą o artykuł sponsorowany, płacąc mniej niż 10% wartości takiej usługi?

Czy zastanawiałeś się kiedyś co by się stało gdyby o Twojej firmie napisano w jednym z najbardziej poczytnych miesięczników ogrodniczych? Ich tytuły zapewne same przychodzą Ci do głowy? Jak sądzę, zdajesz sobie sprawę, że całostronicowy artykuł w jednym z takich czasopism mógłby całkowicie odmienić dalszą historię Twojej firmy. Dziesiątki tysięcy miłośników uprawy roślin i posiadaczy ogrodów zainteresowało by się Twoimi produktami lub usługami, dowiedzieli by się co jest w nich dobrego i dlaczego wybrać właśnie Twoją firmę lub Twój produkt do ogrodu!

Ale wykupienie takiego artykułu, w przykładowym miesięczniku ogrodniczym, który sprawdziłem, to koszt 20 tysięcy złotych, przy sprzedaży 60 tys. egzemplarzy miesięcznie. Prawda, że taka kwota to SZOK? Być może jest dla Ciebie nierealna i musi budzić wątpliwości czy na pewno efekt z takiej reklamy przyniesie zwrot wydatków? Czy nie lepiej te 20 tysięcy zainwestować w coś innego?

Tymczasem taki sam efekt możesz osiągnąć wykupując artykuł sponsorowany w PoradnikOgrodniczy.pl w cenie...

Tak... Za jedyne 1987 zł netto, czyli 12 razy taniej niż wykupując podobną reklamę w prasie tradycyjnej, z informacją o Twojej ofercie możesz dotrzeć do 100 tys. osób zainteresowanych ogrodniczymi usługami lub produktami do ogrodu. To tak jakbyś od jednego z czołowych czasopism ogrodniczych uzyskał rabat przekraczający 90% i zapłacił niecałe 10% wartości tej usługi!

Zdecyduj się TERAZ na wykupienie emisji artykułu sponsorowanego w PoradnikOgrodniczy.pl, a uzyskasz GRATIS następujące BONUSY

BONUS 1
Zajawka promująca Twój artykuł sponsorowany będzie przez 30 dni widoczna na stronie głównej PoradnikOgrodniczy.pl, w ciągu miesiąca zajawkę zobaczy 30 tys. osób (wartość tego bonusa to 400 zł)

BONUS 2
Artykuł pozostanie na stałe w wybranym dziale tematycznym PoradnikOgrodniczy.pl, będąc stałym źródłem ruchu na Twojej stronie www, a także źródłem stałych linków SEO z portalu o wysokim PageRank = 4 (wartość bonusa to 450 zł)

BONUS 3
Zajawka promująca artykuł zostanie opublikowana na naszym fanpage na Facebook i objęta reklamą płatną, gwarantującą wyświetlenie 30 tysiącom osób (wartość bonusa 500 zł)

BONUS 4
Zajawka promująca artykuł zostanie wysłana na adresy e-mail 50 tys. czytelników naszego Biuletynu Ogrodniczego (wartość bonusa 1297 zł)

BONUS 5
Doświadczony COPYWRITER z zespołu redakcyjnego PoradnikOgrodniczy.pl pomożę przygotować treść artykułu w taki sposób aby jak najlepiej docierał on do świadomości Twoich potencjalnych klientów i w jak największym stopniu wzbudzał zainteresowanie Twoim produktem lub usługą (wartość bonusa 1000 zł)

Łączna wartość bonusów to: 3 247 zł

Otrzymasz je wszystkie GRATIS, wystarczy że wykupisz artykuł sponsorowany w cenie 1987 zł netto :-)

Aby zamówić emisję artykułu sponsorowanego, napisz na e-mail

Jeżeli masz pytania lub wątpliwości, czekam na telefon od Ciebie pod nr 500 737 011


Wydawca PoradnikOgrodniczy.pl